Onze beloftes

We doen ons uiterste best om de producten op de afgesproken datum en plaats te leveren. Levering vindt standaard plaats af Scheveningen of Sint Annaland. Mocht het zo zijn dat we door omstandigheden buiten onze controle, zoals slecht weer of vertragingen in het transport of anders, niet op tijd kunnen leveren, dan laten we dit zo snel mogelijk weten en zoeken we naar een passende oplossing. Zodra het product aan u is afgeleverd, bent u verantwoordelijk voor het goed bewaren en onderhouden ervan. Een jaarlijkse chek-up, door ons, van de zeilen zou hier onderdeel van moeten zijn.

Het is noodzakelijk om ons toegang te verlenen tot de locatie waar de zeilen moeten worden ingemeten of geïnstalleerd. Waar van toepassing omvat de toegang tot de locatie ook toegang tot parkeermogelijkheden bij deze locatie.

Betalingsvoorwaarden

We verzoeken vriendelijk om betalingen binnen de afgesproken termijn te voldoen. Wanneer een betaling onverhoopt te laat is, kan er een rente in rekening worden gebracht. Uiteraard willen we dit voorkomen en staan we altijd open voor een gesprek om samen tot een oplossing te komen als er betalingsproblemen zijn. In de meest voorkomende gevallen vragen wij een aanbetaling van 50% en een finale betaling bij levering van zeil.

Aansprakelijkheid

Wij streven ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren. Mocht er toch iets misgaan, dan willen we dat graag zo snel mogelijk horen. In sommige gevallen kunnen we echter niet aansprakelijk worden gesteld voor schade, tenzij deze het gevolg is van ernstige fouten of opzet van onze kant. We vragen u ook om in het geval van schade zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, zodat we kunnen kijken wat we voor u kunnen doen. Wij preferen hierbij in eerste instantie gezamenlijk constructief en prettig monderling overleg, het verschaffen van noodzakelijk inzichten en volledige medewerking.

Garantie en Herstel

Voor al onze producten geldt een, vaak wettelijke, garantieperiode waarin we eventuele defecten kosteloos herstellen of het product vervangen, mits het probleem binnen de garantievoorwaarden valt. Mocht er iets niet in orde zijn, dan horen we dit graag en zorgen we voor een zo vlot mogelijke afhandeling. Wij preferen hierbij in eerste instantie gezamenlijk constructief en prettig monderling overleg, het verschaffen van noodzakelijk inzichten en volledige medewerking. Valt een defect niet onder de garantievoorwaarden dan kunt u alsnog op ons rekenen, wij proberen u dan alsnog zo goed mogelijk te helpen.

Overmacht en Vertragingen

Soms kunnen er omstandigheden optreden waar niemand iets aan kan doen, zoals een storm of een andere onverwachte gebeurtenis. In zulke gevallen kan het zijn dat we niet op tijd kunnen leveren of andere afspraken moeten aanpassen. We zullen u altijd op de hoogte houden en ons best doen om de situatie zo goed mogelijk op te lossen.